Rok, kedy sme prestali byť “firmou, ktorá predáva len kabelky”

Zariskovali sme? Áno. Napriek tomu vieme, že 5 zmien, ktoré sme ako firma podstúpili, patrí k najväčším highlightom nášho roka 2023.

Ak na niekoho natrafíte v živote len raz a ničím Vás neohúri, je to len stretnutie. No akonáhle sa k Vám vráti, rodí sa vzťah.

Táto myšlienka nám udala smer v roku, ktorého príbeh sa končí kolekciou Trinity. Tou, ktorá má zmeniť obraz značky Dajana Rodriguez. Jej príchodu predchádzali zmeny, vďaka ktorým to už u nás nebude len o kabelkách. Chystáme sa prehĺbiť vzťah…  

1. Inšpirujeme vás vlastným príkladom

Začiatkom januára v nás doznieval úspech zimnej kolekcie Orion. Stalo sa akýmsi zvykom, že jej predchodkyne sa najlepšie predávali až rok po tom, ako sme ich uviedli na trh. No produkty s názvom súhvezdia sa vám zapáčili okamžite a mali sme čo robiť, aby sme ustáli nápor vianočných objednávok. Už vtedy sme sa všetci zhodli, že jarná kolekcia bude Orion vo farbách. Ak išlo zimnej verzii o to, aby sa zapáčila každému, jarná Rio sa stala jej presným opakom.

Navrhla som ju tak, ako sa najviac páčila mne a čakala som, koľko z vás sa “prejaví”. Vedela som, že sa medzi vami nájdu ženy, ktorým sa netradičnými farebnými kombináciami a šťavnatými odtieňmi trafím do nôty. No to, v čo som mohla len dúfať je, že niektoré z vás zasiahne Rio v období, kedy váš život potrebuje trošku viac odvahy, odhodlania a výziev, skrátka trošku viac farieb. Hovorí sa, že zmenu, ktorú chce človek vidieť vo svete, musí začať v sebe. A tak sme prestali len rozprávať o tom, že sa máte mať rada taká, aká ste a namiesto toho sme vystúpili zo svojej komfortnej zóny. Táto kolekcia je prvá, ktorú sme nafotili aj so ženami iných ako modelkovských tvarov. Stále neviem, či je na to Slovensko pripravené, zvlášť v období pohnutého vnímania ideálu krásy, ktorý zotrel hranice medzi prirodzeným a umelým, skutočným a virtuálnym. Roky obdivu k umeniu ma však naučili jedno - ani tá najväčšia krása nemá význam, ak existuje len sama pre seba, bez ďalšieho zmyslu.

2. Ukázali sme vám zmysel vašej krásy

V minulom roku sme vďaka vám realizovali projekt Daruj srdce Ukrajine. S malou dušičkou, plne si vedomí faktu, že na podobné projekty sa vždy bude pozerať “cez prsty”, sme Vám ponúkli produkty s ukrajinskou tematikou s cieľom zabezpečiť pomoc pre tých, ktorí to (naozaj ešte stále) potrebujú. Namiesto venovania celej čiastky jednej organizácii sme sa rozhodli peniaze prerozdeliť tak, aby ste videli, kde končia. Peniaze boli venované napríklad oraginázii Človek v ohrození n.o. na zabezpečenie humanitárnej pomoci pre ľudí, ktorí trpia v dôsledku ozbrojeného konfliktu na Ukrajine a na zabezpečenie psychosociálnej podpory na Slovensku. GLOBSEC na úhradu potrieb humanitárnej pomoci, DONIO - balíčky pomoci do ukrajinských dedín blízko frontovej línie a letný tábor pre deti zabitých a nezvestných z projektu, kamión pre zatopené oblasti v okolí Chersonu, Donio a mnoho iných. Cítili sme to ako svoju povinnosť za obrovskú podporu, ktorú ste nám venovali a ktorá predčila aj naše najodvážnejšie očakávania. Dnes už môžeme priznať, že realizácia tohto projektu nebola jednoduchá a jeho úspech nám doslova zahltil výrobu.

Okrem projektu Daruj Srdce Ukrajine sme sa zúčastnili aj charitatívnych akcií, akým boli  dobročinná akcia Tower Finance, kde sa vydražila naša kabelka za 2 300€ a velkolepej charitatívnej akcie Forbes TOP Covers, kde sme do dražby venovali zážitok - možnosť navrhnúť si kabelku s Dajanou a nahliadnuť do výroby. Tento zážitok sa vydražil za neuveriteľnú sumu 8 000€. Celkovo vyzbieraná suma z akcie 135 800€, bude rozdelená medzi 4 neziskové organizácie.

 No po tom, čo sa nám v tomto roku podarilo rozdať aj posledné eurá, môžeme zodpovedne povedať, že krása, ktorú nosíte (v sebe i na sebe) skutočne pomohla.

3.Uprednostnili sme osobný kontakt

Ešte v roku 2022 sme vás začali častejšie oslovovať aj inými cestami, ako sú naše vlastné sociálne siete. Bavilo nás pripravovať pre vás súťaže v spolupráci s influencermi. No tá najväčšia - súťaž o auto, prekročila hranice online sveta a skončila eventom v našej centrále. Dvadsať finalistiek k nám docestovalo zo všetkých častí Slovenska a Česka, aby si zmerali sily v disciplínách: vedomostný kvíz, hľadanie cardholderov v areáli firmy, tipovanie ceny produktov, naplnenie fľaše kovaním bez pomoci rúk, skladanie kabelky z dielov a hádanie koľko krabíc sa nachádza v aute. Na konci dňa sa jedna z nich stala majiteľkou Kia Sportage.

A v tomto roku to nebolo jediný raz, čo sme si niekoho pustili “do kuchyne”. V spolupráci so skupinkou ľudí z Artmie, ktorí predávajú potreby pre umenie a remeslá, sme pre vás pripravili workshop s témou Maľovanie snov. Inokedy sme k nám zas pozvali influencerov, pretože veríme len v spolupráce, ktoré sú ozajstné. Ukázali sme im všetko - stroje, kože, kancelárie. Nech vám oni ukazujú to, čomu naozaj veria. Prišli, videli a bolo to úplne iné ako písať si cez Instagram. 

A to sa stále budeme tváriť, že osobnú komunikáciu už nepotrebujeme? Asi tak, ako kamenné predajne. My vieme, že sa občas chcete prejsť po obchodoch a ak natrafíte na svoju novú kabelku, pred tým, ako do nej investujete si ju občas chcete najprv ohmatať, vyskúšať a nechať si poradiť od milej predavačky. A práve preto sme v tomto roku otvorili novú predajňu v bratislavských Nivách. Túto lokalitu sme si vybrali lebo je to najnovšie a najmodernejšie centrum v rámci Bratislavy a veríme, že v priebehu nasledujúcich rokov sa vyvinie v popredné a najvyhľadávanejšie nákupné centrum v meste.

No so všetkými zákazníčkami, po celom Slovensku, som sa rozhodla komunikovať ja. Celý tento rok som pripravovala projekt U Dajany s Dajanou. Išlo o sériu krátkych videí, v ktorých som vám odkrývala pozadie našej firmy - od prípravy návrhov cez výrobu až po marketing produktov. Musím povedať, že ma to veľmi bavilo a zakaždým som sa tešila na vaše reakcie. Nakoniec som vás privítala u nás osobne a odpovedala vám na všetko, čo vás zaujímalo. Okrem toho sme v tomto roku dokončili prestavbu našich priestorov tak, aby ste pri návšteve našej predajne v Partizánskom videli, ako naše produkty vznikajú a mohli sme spolu prehodiť pár slov. Pretože tento rok ste nám dokázali, že nie ste len naše zákazníčky, ale že k nám máte naozaj silný vzťah. 

Okrem iného  sme sa tento rok  zúčastnili aj špeciálnej módnej prehliadky, spoločenskej udalosti Exclusive Wratislav Garden Evening v záhradách Vratislavského paláca v Prahe. Išlo o jedinečnú , najväčšiu a klientsky najvyhľadávanejšiu spoločenskú udalosť, ktorú usporadúva významná advokátna kancelária HAVEL & PARTNERS v spolupráci so spoločnosťou Accreddio.


4.Začali sme vyrábať nové produkty

Prezradím vám jedno malé zákulisné tajomstvo. Tento rok sme prehodnocovali aj našu marketingovú stratégiu a možno ste postrehli, že sme sa vás občas spýtali nejakú nevinnú otázku. A dozvedeli sme sa viac, ako sme tušili. Že naše kabelky sú často pre vás cenným darom. Zaslúženou odmenou. Že sú súčasťou vašich výnimočných chvíľ a voláte ich “dajanky”. A tak sme nabrali odvahu pustiť sa do neprebádaných vôd. Skúsili sme crowdfunding. Navrhli sme pre Vás produkty, ktoré ste dlho žiadali - peňaženky, nové modely a doplnky, no potrebovali sme vašu podporu, aby sme ich mohli začať vo veľkom vyrábať. A viete čo? Klaplo to. Vyzbierali sme obdivuhodných 100 000€, ktoré sme použili na nákup sekacích nožov, podporu lokálnych dodávateľov a zaradenie nových produktov do sériovej výroby. Z vďaky sme vám potom vrátili vaše obľúbené limitky - výnimočné kabelky vyrábané vo veľmi obmedzenom množstve.


Ďaľšou veľkou novinkou je náš nový vernostný program  Dajana Rodriguez ELITE LOYALTY CLUB.

Dajana Rodriguez ELITE LOYALTY CLUB nie je len bežný vernostný program. Je to výnimočný program, ktorý sme vytvorili špeciálne pre našich najvernejších zákazníkov. Sme presvedčení, že si naši zákazníci zaslúžia niečo viac, a preto sme sa rozhodli poskytovať im exkluzívne výhody a darčeky prostredníctvom nášho vernostného programu.

Cieľom ELITE LOYALTY CLUB je ísť nad rámec očakávaní. Zákazníkom chceme ponúknuť nielen kvalitné produkty a služby, ale aj dodatočné výhody, ktoré ocenia všetci naši verní členovia. Sme presvedčení, že vernosť by mala byť odmenená, a preto sme vytvorili tento špeciálny klub s výhodami, ktoré sú skutočne jedinečné.

5. Ukončili sme predaj našej ikonickej kolekcie

Rok 2023 nebol jediný, kedy ste nám prejavili vašu dôveru a priazeň. Začínali sme ako výrobca kabeliek, ktorého si vďaka obrovskému úspechu kolekcie Srdce Európy začali mnohí spájať s folklórom. Ďalších osem kolekcií vás postupne presvedčilo, že nezostávame na mieste. Preto sme predaj kolekcie inšpirovanej milovanými slovenskými ľudovými motívmi symbolicky ukončili ešte pred príchodom Trinity. Ňou sa začína éra Dajana Rodriguez ako módnej značky, ktorá už nezdobí len kabelky či peňaženky, ale aj oblečenie, módne doplnky či iné produkty, ktoré nie sú len súčasťou vašich výnimočných dní, ale aj bežných okamihov. Diár, do ktorého si plánujete svoj deň. Zrkadielko, ktoré vám pripomenie, že skutočná krása vychádza zvnútra. Relaxačná sviečka, ktorá nám to vnútro pomôže upratať aj po náročnom dni…

Blíži sa čas, ktorý nám pripomína, aká dôležitá je rovnováha medzi dávaním a prijímaním. Vo vzťahoch, ktoré fungujú, platí jednoduchá rovnica - čím viac dáš, tým viac dostaneš. Len vtedy dokážu obe strany rásť. Od začiatku ste súčasťou nášho príbehu. To je naša odpoveď na to, prečo viac nie sme len značkou kabeliek.

Tak nech je váš ďalší rok plný výziev, príjemných prekvapení, milých stretnutí, ale najmä zdravia, lásky a precítených emócií. A nech vás šťastie sprevádza na každom kroku. Ak dovolíte, budeme pri tom.


Vaša Dajana   

  

Zverejnené: 01.01.2024

Prečítajte si tiež

Atlantis

Kolekcia pre ženu, ktorá je oslnivá ako slnko, nespútaná ako oceán a divoká ako príroda. Čítať viacej

Košík
Vitajte!
Už máš vytvorený účet?
Prihlás sa
User plus

Vytvorte si účet, zbierajte body za nákupy a získajte exkluzívne výhody v ELITE LOYALTY CLUBE

Purple gift
10 bodov za každé minuté 1€
Purple gift
Narodeninová zľava
Purple gift
Prednostný prístup k zľavám
Purple gift
Zámena bodov za výhody