Zákaznícka podpora

Najčastejšie otázky

V akom stave je moja objednávka?

O stave Vašej objednávky budete informovaní prostredníctvom e-mailu. V prípade, že ste zaregistrovaný vo vernostnom programe, stav Vašej objednávky si môžete sledovať aj tam. V prípade, že sa Vám nedarí zistiť stav vašej objednávky kontaktujte zákaznícku podporu telefonicky na čísle +421 948 800 020 alebo e-mailom podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

Viac informácií z kategórie Objednávka a dostupnosť tovaru
Ako môžem zaplatiť za objednaný tovar?

Platbu je možné uskutočniť kartou, bankovým prevod alebo dobierkou (v prípade nákupu na e-shope), v našich predajniach je možné platiť v hotovosti alebo kartou.

Viac informácií z kategórie Platba
Ako mám postupovať pri reklamácií tovaru?

V prípade reklamácie tovaru, je potrebné vyplniť uvedený reklamačný formulár. Reklamačný formulár pošlite e-mailom na podpora@dajanarodriguez.sk alebo ho môžete poslať spolu s reklamovaným tovarom v jednej zásielke. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu: Víťazná 181/42, 958 04, Partizánske - Veľké Bielice Slovensko. Alebo nám reklamovaný tovar môžete priniesť do jednej z našich predajní osobne.

Viac informácií z kategórie Vrátenie a reklamácia

Dokumenty