Zákaznícka podpora

Najčastejšie otázky

V akom stave je moja objednávka?

O stave Vašej objednávky budete informovaný prostredníctvom e-mailu. Ak ste zaregistrovaný vo vernostnom programe, môžete tam sledovať aj stav svojej objednávky. Ak neviete zistiť stav Vašej objednávky, kontaktujte zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 948 800 020 alebo e-mailom podpora@dajanarodriguez.sk. Infolinka je dostupná od 7:00 do 19:00. 

Viac informácií z kategórie Objednávka a dostupnosť tovaru
Ako môžem zaplatiť za objednaný tovar?

Platbu je možné uskutočniť platobnou kartou, bankovým prevodom alebo dobierkou (v prípade nákupu cez e-shop). V našich predajniach je možné platiť v hotovosti alebo platobnou kartou.

Viac informácií z kategórie Platba
Ako mám postupovať pri reklamácií tovaru?

V prípade reklamácie tovaru je potrebné vyplniť reklamačný protokol - stiahnuť reklamačný protokol. Vyplnený reklamačný protokol je potrebné poslať spolu s reklamovaným tovarom v jednej zásielke. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu: Dajana Rodriguez, Víťazná 181/42, 958 04, Partizánske - Veľké Bielice Slovensko alebo nám reklamovaný tovar môžete priniesť do jednej z našich predajní osobne. Pre viac informácii kontaktujte našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 948 800 020 alebo cez email podpora@dajanarodriguez.sk.

Viac informácií z kategórie Vrátenie a reklamácia

Dokumenty