Zákaznícka podpora

Najčastejšie otázky

V akom stave je moja objednávka?

O stave vašej objednávky budete informovaní prostredníctvom e-mailu. Ak ste zaregistrovaný vo vernostnom programe, môžete tam sledovať aj stav svojej objednávky. Ak neviete zistiť stav vašej objednávky, kontaktujte zákaznícku podporu telefonicky na čísle +421 948 800 020 alebo e-mailom support@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná od 7:00 do 19:00. 

Viac informácií z kategórie Objednávka a dostupnosť tovaru
Ako môžem zaplatiť za objednaný tovar?

Platbu je možné uskutočniť kartou, bankovým prevod alebo dobierkou (v prípade nákupu na e-shope), v našich predajniach je možné platiť v hotovosti alebo kartou.

Viac informácií z kategórie Platba
Ako mám postupovať pri reklamácií tovaru?

V prípade reklamácie tovaru, je potrebné vyplniť uvedený reklamačný formulár. Reklamačný formulár pošlite e-mailom na podpora@dajanarodriguez.sk alebo ho môžete poslať spolu s reklamovaným tovarom v jednej zásielke. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu: Víťazná 181/42, 958 04, Partizánske - Veľké Bielice Slovensko. Alebo nám reklamovaný tovar môžete priniesť do jednej z našich predajní osobne.

Viac informácií z kategórie Vrátenie a reklamácia

Dokumenty