ZunZun: Ako sa Rodí Nová Kolekcia Dajana Rodriguez?
Aha, tak takto to celé vzniká!
V tejto špeciálnej epizóde pre vás otvárame dvere do zákulisia značky Dajana Rodriguez! Zakladateľka a dizajnérka Dajana a CMO David sa v tomto rozhovore rozprávajú o tom, čo všetko predchádza momentu, kedy sa na webe objaví nová kolekcia.
Prevedieme vás tvorbou novej kolekcie od prvotného nápadu cez prototypovanie a náročné výzvy s dodávateľmi, až po finálne fotenie a spúšťanie predaja. Predstavíme vám najnovšiu kolekciu ZunZun ako príklad tejto komplexnej a náročnej tvorivej cesty.
💡 Dozviete sa:
-
Ako dlho trvá proces vzniku novej kolekcie – od myšlienky až po spustenie predaja na webe.
-
Čo sa deje v Dajaninej hlave pri tvorbe konceptu a aký príbeh sa skrýva za kolekciou ZunZun (inšpirácia, výšivky, emócie).
-
Ako Dajana použila počas vývoja umelú inteligenciu (AI) a prečo.
-
Aké náročné výzvy prináša prototypovanie a výroba a čo sa stalo, keď nastal problém s dodávateľom kože.
-
Ako sa rodí myšlienka kampane a fotenia – či je cieľom len produkt, alebo hlavne emócia.
-
Čo všetko musí byť technicky a marketingovo pripravené (web, fotky, výroba, cena) predtým, než kolekcia ide von.
-
Koľko oddelení a koľko ľudí sa aktívne podieľa na tvorbe jedinej kolekcie.
-
Ktorá kolekcia je pre Dajanu a Davida doteraz najobľúbenejšia.