Často kladené otázky

    Môžem si kabelku prísť pozrieť naživo alebo ju kúpiť priamo v kamennej predajni?

    Áno! Máme dve kamenné predajne - ďalšie informácie nájdete na stránke Kontakt.

    V predajniach sa nenachádzajú skladom všetky naše výrobky. Sú tam len tie, ktoré sú na našom e-shope označené skladom a priradené ku konkrétnej predajni. Naopak na predajniach nájdete aj výrobky, ktoré nemusia byť na e-shope. O dostupnosti daného modelu v konkrétnej predajni sa môžete informovať priamo v popise produktu. Môžete sa informovať aj na telefónnych číslach našich predajní alebo na emaile podpora@dajanarodriguez.com.

    Zároveň naše predajne ponúkajú špeciálne výrobky, ktoré nie sú súčasťou nášho e-shopu, takže určite stoja za návštevu!

    Aká je dodacia doba?

    • Ak je výrobok skladom, odosielame ho do 5 dní od prijatia platby za objednávku.
    • Ak výrobok skladom nie je, vyrábame ho na objednávku. Doba dodania je väčšinou do 14tich dní od prijatia platby za objednávku. Všetko však závisí na základe rôznych faktorov, ako skladové zásoby materiálov, zložitosti modelu a aj podľa náporu objednávok.

    Akou formou tovar zasielate?

    Všetky výrobky v rámci Slovenska a Čiech zasielame kuriérskou službou DPD. Tá doručí balík zväčša na druhý deň po vyexpedovaní v rámci územia Slovenskej republiky. Prípadne si ako odberné miesto môžete zvoliť akúkoľvek zásielkovňu na území Slovenskej republiky.

    Existuje aj možnosť zaslania na dobierku. V tomto prípade Vám ju môže doručiť DPD kuriér alebo si ju necháte zaslať na akúkoľvek pobočku zásielkovne, kde ju aj vyplatíte.

    Môžem si vyzdvihnúť tovar aj osobne?

    Áno, výrobky je možné prevziať aj osobne a to zdarma. Pri objednávke treba označiť osobný odber na predajni v Bratislave alebo v Partizánskom. Po doručení Vašej objednávky na predajňu budete notifikovaný sms správou o jej doručení. Pri príchode si prosím pripravte číslo Vašej objednávky, aby sme vedeli zásielku čo najskôr identifikovať a vydať Vám ju.

    Presné umiestnenie našich obchodov nájdete v časti Kontakt.

    Ako mám postupovať ak kabelka skladom nie je a ja ju potrebujem čo najskôr?

    Prednostné vybavenie Vašej objednávky si môžete priplatiť, ak Vám štandardná dodacia-výrobná doba nepostačujete a potrebujete výrobok čo najskôr. Z našich skúseností ide prevažne o situácie, kedy potrebujete výrobok ako darček alebo za pár dní cestujete do zahraničia. V prípade priplatenia si za prednostné vybavenie Vám garantujeme dodanie výrobku do 7 pracovných dní od prijatia platby za Vašu objednávku. Avšak toto platí len v tom prípade, ak máme materiály na výrobu Vami objednaného tovaru skladom. Ak by nebolo možné výrobok v danom čase dodať, budeme Vás kontaktovať a sumu za prednostné vybavenie Vám vrátime späť. Rovnako prednostné vybavenie nemusí byť pri všetkých produktoch dostupné.

    Ak prednostné vybavenie nevieme garantovať, odstránime ho z nákupného košíka a ako zákazník nebudete mať možnosť si ho zakúpiť. To platí v čase dovolenky, sviatkov, extrémnej vyťaženosti našich kapacít a podobne.

    Ako tovar balíte?

    • Ak ste si zadali dodanie kuriérom, balíme všetko do bielych krabíc označených našim logom. V krabici sa nachádza tovar v ochrannom vrecúšku.
    • Ak ste si zadali osobný odber, tovar balíme do papierových tašiek označených našim logom. V taške sa nachádza tovar v ochrannom vrecúšku.
    • Ak ste si priplatili za venovanie (platí pri zaslaných, aj osobne prevzatých objednávkach), Vaša objednávka bude zabalená v bielej krabici označenej našim logom. Vo vnútri bude objednaný tovar zabalený so saténovou mašľou a s pripnutou kartičkou s venovaním.

    Ako funguje vernostný program a ako môžem získať vernostnú kartičku?

    Ceníme si, že sa ku nám neustále zákazníci vracajú a preto sme vytvorili vernostný program. Po registrácii doň bude mať každý klient prístup do svojej zákazníckej zóny, kde bude vidieť všetky informácie o svojich objednávkach a aj o aktuálnom vernostnom programe, v ktorom sa práve nachádza. Fyzické vernostná kartičky už nevydávame. Detailnejšie podmienky a informácie nájdete v našich VOP alebo tu: https://dajanarodriguez.sk/vernostny-program

    Je možné zakúpiť darčekový poukaz a ak áno, ako to funguje?

    Darčekové poukazy nájdete v samostatnej sekcii nášho e-shopu. V ponuke sú vo viacerých hodnotách. V sume darčekového poukazu si môže následne obdarovaný kúpiť výrobky značky Dajana Rodriguez a to ako v e-shope tak aj v našich kamenných predajniach. Darčekový poukaz je platný jeden rok od jeho vydania. Uplatňuje sa pomocou kódu, ktorý sa nachádza na zadnej strane. Môžete si zakúpiť klasický poukaz, ktorý Vám pošleme na adresu alebo osobne odovzdáme, prípadne si môžete zakúpiť elektronickú verziu, ktorú si sami vytlačíte. Náš darčekový poukaz obdržíte v podobe krásnej kartičky, zabalenej v luxusnej obálke.

    Dá sa objednať kabelka v inej farbe ako je v ponuke?

    Dá sa: Vzhľadom na množstvo modelov v ponuke a množstvo typov kože, z ktorej kabelky šijeme, sa na e-shope nenachádzajú vyobrazenia jednotlivých modelov vo všetkých dostupných farebných variáciách. V prípade záujmu o inú farbu, je potrebné túto zmenu vopred odkomunikovať telefonicky, cez email alebo osobne. Zmena farby kabelky nie je spoplatnená, ak ide o rovnaký typ kože ako bola pôvodná koža. Ak ide o inú kožu, cena Vám bude vopred oznámená. Farbu, v akej si kabelku želáte, napíšte potom pri objednávke do poznámky.

    Nedá sa: Ak ide o limitovaný kus, špeciálnu edíciu či vyšívaný model. V týchto prípadoch nie je možné zmeniť farbu výrobku.

    Robíte kabelky aj na zákazku? Teda presne podľa požiadaviek na základe môjho návrhu?

    Nie, kabelky takto na zákazku nevyrábame z viacerých dôvodov. Máme v ponuke viac ako 30 vlastných modelov a tie v nespočetnom množstve farieb a prevedení. Vytvoriť nový strih je časovo veľmi náročné, treba ho presne navrhnúť, spraviť prototyp, odskúšať, vychytať chybičky a až potom sa ušije kus, ktorý Vám môžeme ponúknuť. Niekedy je kabelka vo finálnej verzii až na druhý, či tretí pokus. Okrem času sa spotrebuje taktiež veľmi veľa kože, čo je naozaj veľmi nákladné robiť kvôli jednej jedinej kabelke. Ďalším dôvodom je fakt, že nie sme zákazkové krajčírstvo, vyrábame len naše modely, ktoré si sami navrhujeme a ktoré korešpondujú s našim dizajnom.

    Zľavy a akcie nie je možné navzájom kombinovať. Všetky práva na zmeny vyhradené.