Často kladené otázky

1. Môžem si kabelku prísť pozrieť naživo alebo ju kúpiť priamo v kamennej predajni?

V predajniach sa nenachádzajú skladom všetky naše výrobky. Sú tam len tie, ktoré sú na našom e-shope označené skladom a priradené ku konkrétnej predajni. Naopak na predajniach nájdete aj výrobky, ktoré nemusia byť na e-shope. O dostupnosti daného modelu v konkrétnej predajni sa môžete informovať priamo v popise produktu. Môžete sa informovať aj na telefónnych číslach našich predajní alebo na emaily info@dajanarodriguez.com.

2. Aká je dodacia doba?

Dodacia doba závisí od viacerých faktorov.

3. Akou formou tovar zasielate?

Všetky výrobky v rámci Slovenska a Čiech zasielam kuriérskou službou DPD. Tá doručí balík zväčša na druhý deň po vyexpedovaní. Pri objednávkach, ktoré treba doručiť do zahraničia, zasielame balíky Slovenskou poštou alebo kuriérom. Pri objednávkach do zahraničia sa čas doručenia predlžuje o čas transportu tovaru do cieľovej krajiny.

4. Môžem si vyzdvihnúť tovar aj osobne?

Áno, výrobky je možné prevziať aj osobne a to zdarma. Pri objednávke treba označiť osobný odber na predajni či už v Bratislave alebo v Partizánskom. Po doručení vašej objednávky na predajňu budete notifikovaný sms správou o jej doručení. Pri príchode si prosím pripravte číslo Vašej objednávky, aby sme vedeli zásielku čo najskôr identifikovať a vydať Vám ju.

Objednávky si môžete prevziať na týchto miestach:

  1. V našej Centrále v Partizánskom
  2. V našej predajni v Bratislave

Adresy a telefónne čísla nájdete v sekcii Kontakt.

5. Ako mám postupovať, ak kabelka skladom nie je a ja ju potrebujem čo najskôr?

Prednostné vybavenie vašej objednávky si môžete priplatiť, ak Vám štandardná dodacia-výrobná doba nepostačujete a potrebujete výrobok čo najskôr. Z našich skúseností ide prevažne o situácie, kedy potrebujete výrobok ako darček alebo za pár dní cestujete. V prípade zakúpenia tejto položky Vám garantujeme dodanie výrobku do 7 pracovných dní od prijatia platby za Vašu objednávku. Avšak toto platí len v tom prípade, ak máme materiály na výrobu Vami objednaného tovaru skladom. Ak by nebolo možné výrobok v danom čase dodať, budeme Vás kontaktovať a sumu za prednostné vybavenie Vám vrátime späť.

Ak prednostné vybavenie nevieme garantovať, odstránime ho z nákupného košíka a ako zákazník nebudete mať možnosť si ho zakúpiť. To platí v čase dovolenky, sviatkov, extrémnej vyťaženosti našich kapacít a podobne.

6. Ako tovar balíte?

7. Na čo slúži vernostná kartička a ako ju môžem získať?

Vernostná kartička je prejavom vďaky pre našich najvernejších zákazníkov. Ceníme si, že sa ku nám neustále vracajú a za to dostávajú percentuálnu zľavu na ďalšie nákupy. Kartičku je možné získať za jednorazový nákup v minimálnej hodnote 300€. Kartičku je možné získať a uplatniť na tomto e-shope a v predajniach Dajana Rodriguez.

8. Je možné zakúpiť darčekovú poukážku a ak áno, ako to funguje?

Darčekové poukazy nájdete v samostatnej sekcii nášho e-shopu. V ponuke sú vo viacerých hodnotách. V danej sume si môže následne obdarovaný kúpiť výrobky značky Dajana Rodriguez a to v e-shope aj v našich kamenných predajniach. Darčekový poukaz je platný jeden rok od jeho vydania. Uplatňuje sa pomocou kódu, ktorý sa nachádza na zadnej strane. Môžete si zakúpiť klasický poukaz, ktorý Vám pošleme alebo osobne odovzdáme alebo si môžete zakúpiť elektronickú podobu, ktorú si sami vytlačíte. Náš darčekový poukaz obdržíte v podobe krásnej kartičky, zabalenej v luxusnej obálke. V obálke sa nachádza aj sprievodný list s návodom, ako a kde poukaz použiť.

9. Dá sa objednať kabelka v inej farbe ako je v ponuke?

Dá sa: Vzhľadom na množstvo modelov v ponuke a množstvo typov kože, z ktorej kabelky šijeme, sa na e-shope nenachádzajú vyobrazenia jednotlivých modelov vo všetkých dostupných farebných variáciách. V prípade záujmu o inú farbu, je potrebné túto zmenu vopred odkomunikovať telefonicky, cez email alebo osobne. Zmena farby kabelky nie je spoplatnená, ak ide o rovnaký typ kože ako bola pôvodná koža. Ak ide o inú kožu, cena Vám bude vopred oznámená. Farbu, v akej si kabelku želáte, napíšte potom pri objednávke do poznámky.

Nedá sa: Ak ide o limitovaný kus, špeciálnu edíciu či vyšívaný model. V týchto prípadoch nie je možné zmeniť farbu výrobku

10. Robíte kabelky aj na zákazku? Teda presne podľa požiadaviek na základe môjho návrhu?

Nie, kabelky takto na zákazku nevyrábame z viacerých dôvodov. Máme v ponuke viac ako 30 vlastných modelov a tie v nespočetnom množstve farieb a prevedení. Vytvoriť nový strih je časovo veľmi náročné, treba ho presne navrhnúť, spraviť prototyp, odskúšať, vychytať chybičky a až potom sa ušije kus, ktorý Vám môžeme ponúknuť. Niekedy je kabelka vo finálnej verzii až na druhý, či tretí pokus. Okrem času sa spotrebuje taktiež veľmi veľa kože, čo je naozaj veľmi nákladné robiť kvôli jednej jedinej kabelke. Ďalším dôvodom je fakt, že nie sme zákazkové krajčírstvo, vyrábame len naše modely, ktoré si sami navrhujeme a ktoré korešpondujú s našim dizajnom.

Všetky zmeny riešime individuálne a musia byť odsúhlasené vopred. Závisia od viacerých faktorov ako je aj dostupnosť danej farby kože či dizajnérsky zámer.

Zľavy a akcie nie je možné navzájom kombinovať. Všetky práva na zmeny vyhradené.

ObchodO mne#FitbyDRKontaktFAQ