Zákaznícka podpora: Doprava a doručenie

Akou formou sú zasielané objednávky?

Objednávky odosielame cez kuriérsku spoločnosť DPD. Doručenie balíka je zväčša na druhý deň po vyexpedovaní v rámci územia Slovenskej republiky. Ďalšou formou dopravy je odoslanie objednávky na Vami zvolené odberné miesto Packety. V rámci tejto spoločnosti je možné si zvoliť doručenie objednávky priamo na adresu. Pre zákazníkov, ktorí preferujú osobný odber je možné si objednávku vyzdvihnúť v jednej z našich predajní. 

Môžem si vyzdvihnúť tovar aj osobne?

Áno, produkty je možné prevziať aj osobne a to zdarma. V objednávke je potrebné zvoliť osobný odber na predajni v Bratislave alebo v Partizánskom. Keď bude Vaša objednávka pripravená k osobnému odberu, budete informovaný prostredníctvom emailu a SMS správou. Pred príchodom do predajne si prosím pripravte číslo Vašej objednávky a PIN kód k prevzatiu, aby sme vedeli zásielku čo najskôr identifikovať a odovzdať Vám ju.

Presné umiestnenie našich obchodov nájdete tu.

Kedy mi bude doručená objednávka? Aká je doba dodania tovaru?

Ak je výrobok skladom, odosielame ho do 3 pracovných dní od prijatia platby za objednávku.

Ak výrobok skladom nie je, vyrábame ho na objednávku. Doba dodania je väčšinou do 30 dní od prijatia platby za objednávku. Predpokladaný termín doručenia je uvedený pri každom produkte na e-shope zvlášť. Doba dodania sa môže predĺžiť v predvianočnom období, prípadne vo väčšom nápore objednávok.

Ako môžem sledovať svoju zásielku?

Po zmenení statusu objednávky na odoslanú Vám bude odoslaný informačný e-mail, kde je uvedené číslo balíka. Po kliknutí na príslušný link by Vás automaticky malo presmerovať na stránku prepravnej spoločnosti, kde budú dostupné informácie ohľadom stavu prepravy Vašej zásielky.

Dá sa váš tovar niekde vyskúšať?

Áno! Máme dve kamenné predajne - bližšie informácie nájdete tu. O dostupnosti konkrétneho modelu v konkrétnej predajni sa môžete dozvedieť priamo v popise produktu na e-shope. V prípade, že túto informáciu neviete dohľadať, kontaktujte našu zákaznícku podporu telefonicky na čísle 0232 180 007 alebo e-mailom na podpora@dajanarodriguez.sk. Infolinka je dostupná v pracovných dňoch od 10:00 do 21:00, cez víkend od 09:00 do 21:00. V našich predajniach môžete nájsť aj rôzne limitky, ktoré nie sú súčasťou nášho e-shopu.

Do akých krajín doručujete vaše výrobky?

Objednávky expedujeme do celého sveta. Pre viac informácii kontaktujte našu zákaznícku podporu telefonicky 0232 180 007 alebo e-mailom podpora@dajanarodriguez.sk. Infolinka je dostupná v pracovných dňoch od 10:00 do 21:00, cez víkend od 09:00 do 21:00.

Ostatné kategórie

Späť na zákaznícku podporu
Košík
Personalizácia
Vitaj!

Prihlás sa alebo zaregistruj sa a získaj prístup k svojim objednávkam, želaniam a exkluzívnym výhodám.

User plus

Vytvor si účet, zbieraj body za nákupy a získajte exkluzívne výhody v ELITE LOYALTY CLUBE

získavanie bodov za každé minuté €
prednostný prístup k novým kolekciám
Elite Loyalty Club Limitky
zámena bodov za výhody a zľavy
narodeninová zľava
prístup k odmenám
list želaní