Doprava a doručenie

Akou formou sú zasielané objednávky?

Objednávky odosielame cez kuriérsku spoločnosť DPD. Doručenie balíka je zväčša na druhý deň po vyexpedovaní v rámci územia Slovenskej republiky. Prípadne si ako odberné miesto môžete zvoliť akúkoľvek zásielkovňu na území Slovenskej republiky. Cez zásielkovňu alebo je k dispozícií aj osobný odber v našich predajniach. Existuje aj možnosť zaslania na dobierku. V tomto prípade Vám ju môže doručiť DPD kuriér alebo si ju necháte zaslať na akúkoľvek pobočku zásielkovne, kde ju aj vyplatíte.

Môžem si vyzdvihnúť tovar aj osobne?

Áno, výrobky je možné prevziať aj osobne a to zdarma. Pri objednávke treba označiť osobný odber na predajni v Bratislave alebo v Partizánskom. Po doručení Vašej objednávky na predajňu budete notifikovaný SMS správou o jej doručení. Pri príchode si prosím pripravte číslo Vašej objednávky, aby sme vedeli zásielku čo najskôr identifikovať a vydať Vám ju.

Presné umiestnenie našich obchodov nájdete v časti Kontakt. prelinkovať sem: https://dajanarodriguez.sk/kontakt

Kedy obdržím tovar, ktorý som si objednal? Aké sú doby dodania tovaru?

Ak je výrobok skladom, odosielame ho do 2 dní od prijatia platby za objednávku.

Ak výrobok skladom nie je, vyrábame ho na objednávku. Doba dodania je väčšinou do 21 dní od prijatia platby za objednávku. Predpokladaný termín doručenie je uvedený pri každom produkte na e-shope. Doba dodania sa môže predĺžiť v predvianočnom období.

Ako môžem sledovať svoju zásielku?

Po zmenení statusu objednávky na odoslanú Vám bude odoslaný informačný e-mail, kde je uvedené číslo balíka. Po kliknutí na sledovať zásielku, by vás automaticky malo presmerovať na stránku prepravnej spoločnosti, kde budú dostupné informácie ohľadom stavu prepravy vašej zásielky.

Dá sa váš tovar niekde vyskúšať prípadne osobne prevziať?

Áno! Máme dve kamenné predajne - ďalšie informácie nájdete na stránke Kontakt. O dostupnosti konkrétneho modelu v konkrétnej predajni sa môžete informovať priamo v popise produktu na e-shope. V prípade, že túto informáciu neviete dohľadať kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu telefonicky na čísle +421 948 800 020 alebo e-mailom na podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00. Zároveň naše predajne ponúkajú rôzne špeciálne výrobky, ktoré nie sú súčasťou nášho e-shopu, takže určite stoja za návštevu!

Do akých krajín doručujete vaše výrobky?

Objednávky expedujeme do celého sveta. Pre viac informácii kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu telefonicky +421 948 800 020 alebo e-mailom podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.