Tovar si môžete objednať na našom e-shope www.dajanarodriguez.sk, zakúpiť, prípadne objednať v našich kamenných predajniach – v Partizánskom alebo v Bratislave podľa otváracích hodín, alebo cez infolinku 0650 960 525, ktorá je k dispozícii v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00, cez víkend od 12:00 do 19:00.
Telefonicky Vám poskytneme poradenstvo ohľadom vytvorenia objednávky. Objednávku je možné vytvoriť prostredníctvom emailu podpora@dajanarodriguez.sk, kontaktovaním cez messenger, prípadne Instagram. Infolinka je dostupná v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00, cez víkend od 12:00 do 19:00.
Áno! Máme dve kamenné predajne - v Partizánskom alebo v Bratislave. Bližšie informácie nájdete tu.
V Partizánskom áno, môžete prísť aj mimo otváracích hodín, avšak v tomto prípade je potrebné sa vopred dohodnúť a potvrdiť termín. Stačí zavolať na infolinku 0650 960 525. Infolinka je dostupná v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00, cez víkend od 12:00 do 19:00
Nemusí to tak byť. Snažíme sa, aby boli k dispozícií v predajniach všetky modely z každej kolekcie na ukážku, avšak nie vždy sa to z kapacitných a výrobných dôvodov dá uskutočniť. Dostupnosť je možné si overiť pri danom produkte na eshope alebo nás kontaktovať cez našu infolinku 0650 960 525 prípadne zaslaním e-mailu na podpora@dajanarodriguez.sk. Infolinka je dostupná v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00, cez víkend od 12:00 do 19:00.
O stave Vašej objednávky budete informovaný prostredníctvom e-mailu. Ak ste zaregistrovaný vo vernostnom programe, môžete tam sledovať aj stav svojej objednávky. Ak neviete zistiť stav Vašej objednávky, kontaktujte zákaznícku podporu na telefónnom čísle 0650 960 525 alebo e-mailom podpora@dajanarodriguez.sk. Infolinka je dostupná v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00, cez víkend od 12:00 do 19:00.
V prípade akýchkoľvek problémov kontaktujte zákaznícku podporu telefonicky 0650 960 525 alebo e-mailom podpora@dajanarodriguez.sk. Infolinka je dostupná v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00, cez víkend od 12:00 do 19:00.
Závisí to od aktuálneho stavu produktu vo Vašej objednávke, t.j. či je skladom, v akom výrobnom štádiu sa nachádza, atď. Kontaktujte našu zákaznícku podporu telefonicky 0650 960 525 alebo e-mailom podpora@dajanarodriguez.sk. Infolinka je dostupná v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00, cez víkend od 12:00 do 19:00.
Kontaktujte našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle 0650 960 525 alebo e-mailom na podpora@dajanarodriguez.sk. Infolinka je dostupná v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00, cez víkend od 12:00 do 19:00.
Záleží v akom stave je Vaša objednávka. Kontaktujte našu zákaznícku podporu telefonicky na čísle 0650 960 525 alebo e-mailom na podpora@dajanarodriguez.sk. Infolinka je dostupná v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00, cez víkend od 12:00 do 19:00.
Na našom eshope ponúkame množstvo farebných prevedení, ktoré sú súčasťou našich kolekcií. Pre kolekciu Bohemian, ktorá je farebne najrozmanitejšia, sú definované sezónne farby dostupné k objednaniu. V prípade, že produkt o ktorý máte záujem je momentálne nedostupný, poskytujeme službu informovania emailom o možnom objednaní prostredníctvom kolónky "Sledovať dostupnosť". V prípade otázok nás môžete kontaktovať prostredníctvom infolinky 0650 960 525 alebo emailom podpora@dajanarodriguez.sk.
Súčasťou našej ponuky sú aj limitované kusy, ktoré nájdete na našom eshope v sekcii limitky, prípadne sú prezentované na našich sociálnych sieťach Instagram a Facebook.
Nie, kabelky takto na zákazku nevyrábame z viacerých dôvodov. Máme v ponuke viac ako 30 vlastných modelov a tie v nespočetnom množstve farieb a prevedení. Vytvoriť nový strih je časovo veľmi náročné, treba ho presne navrhnúť, spraviť prototyp, odskúšať, vychytať chybičky a až potom sa ušije kus, ktorý Vám môžeme ponúknuť. Ďalším dôvodom je fakt, že nie sme zákazková výroba, vyrábame len naše modely, ktoré si sami navrhujeme a ktoré korešpondujú s našim dizajnom.
V prípade, že je takáto možnosť pri produkte k dispozícií, môžete si vybrať strieborné alebo zlaté kovanie. Táto možnosť sa aktuálne týka kolekcie Bohemian.
V prípade, že takáto možnosť pri produkte nie je k dispozícií, nie je možné kovanie zmeniť. Týka sa to aktuálne dostupných vyšívaných kolekcií – Orion, Rio, Trinity, Atlantis, Athos a Lady D.
Áno, máme v ponuke aj darčekové poukazy v rôznych hodnotách – 50€, 100€, 150€, 200€ a 300€ a formách. Poukazy nájdete v samostatnej sekcii nášho e-shopu tu. Náš tlačený darčekový poukaz obdržíte v podobe krásnej kartičky, zabalenej v luxusnej obálke. V prípade, že potrebujete darčekový poukaz čo najskôr, odporúčame zakúpiť jeho elektronickú formu, ktorý Vám bude odoslaný na email a môžete si ho doma vytlačiť. Poukaz je možné použiť jednorazovo, nie je možné ho zameniť za hotovosť a z poukazu sa nevydáva. Platnosť poukazu je jeden rok od vystavenia.
Každý darčekový poukaz obsahuje unikátny kód, ktorý je možné použiť pri nákupe v jednej z našich kamenných predajní alebo prostredníctvom eshopu www.dajanarodriguez.sk. V prípade nákupu cez eshop www.dajanarodriguez.sk sa unikátny kód uplatňuje v "sumári košíka", kde bude hodnota darčekového poukazu automaticky odpočítaná. Pri nákupe v kamennej predajni odovzdáte darčekový poukaz, respektíve kód elektronického poukazu obsluhujúcemu personálu, ktorý upraví konečnú sumu objednávky. V prípade kombinovania darčekového poukazu s inou zľavou je potrebné vopred kontaktovať našu zákaznícku podporu na infolinke 0650 960 525 alebo prostredníctvom emailu podpora@dajanarodriguez.sk.
Ak ste si zadali dodanie kuriérskymi spoločnosťami, balíme všetko do bielych prepravných krabíc označených našim logom. V krabici sa nachádza tovar v ochrannom vrecúšku. Každé balenie obsahuje vysúvaciu brožúru ku kolekcii a informačný letáčik o starostlivosti o výrobok.
Ak ste si zadali osobný odber v niektorej z našich predajní, tovar balíme do fialových papierových tašiek označených našim zlatým logom. V taške sa nachádza tovar v ochrannom vrecúšku. Každé balenie obsahuje vysúvaciu brožúru ku kolekcii a informačný letáčik o starostlivosti o výrobok.
Ak ste si priplatili za darčekové balenie, výrobok z Vašej objednávky bude zabalený vo fialovom darčekovom boxe označenom našim logom. Odoslaný bude v hnedej prepravnej krabici. Osobný odber bude odovzdaný v našej brandovej fialovej taške. Každé darčekové balenie obsahuje ochranné vrecúško, vysúvaciu brožúru ku kolekcii a informačný letáčik o starostlivosti o výrobok. Vo vnútri boxu bude objednaný tovar previazaný saténovou mašľou s venovacou kartičkou. Pokiaľ si prajete mať na venovaní aj text, je potrebný ho zadať v košíku pri vytvorení objednávky.
Vytvorte si účet, zbierajte body za nákupy a získajte exkluzívne výhody v ELITE LOYALTY CLUBE