Objednávka a dostupnosť tovaru

Ako si môžem objednať tovar?

Tovar si môžete objednať na našom e-shope www.dajanarodriguez.sk, zakúpiť, prípadne objednať v našich kamenných predajniach – v Partizánskom alebo v Bratislave podľa otváracích hodín, alebo cez infolinku +421 948 800 020, ktorá je k dispozícii v čase od 07:00 do 19:00.

Dá sa u vás objednať tovar aj telefonicky?

Telefonicky Vám poskytneme poradenstvo ohľadom vytvorenia objednávky. Objednávku je možné vytvoriť prostredníctvom emailu podpora@dajanarodriguez.sk, kontaktovaním cez messenger, prípadne Instagram. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

Môžem si kabelku prísť pozrieť naživo alebo ju kúpiť priamo v kamennej predajni?

Áno! Máme dve kamenné predajne - v Partizánskom alebo v Bratislave. Bližšie informácie nájdete tu.

Môžem prísť do predajne aj v inom čase, ako máte uvedené na internete?

V Partizánskom áno, môžete prísť aj mimo otváracích hodín, avšak v tomto prípade je potrebné sa vopred dohodnúť a potvrdiť termín. Stačí zavolať na infolinku +421 948 800 020. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

Sú k dispozícií všetky kabelky, ktoré máte na eshope aj v predajni?

Nemusí to tak byť. Snažíme sa, aby boli k dispozícií v predajniach všetky modely z každej kolekcie na ukážku, avšak nie vždy sa to z kapacitných a výrobných dôvodov dá uskutočniť. Dostupnosť je možné si overiť pri danom produkte na eshope alebo nás kontaktovať cez našu infolinku +421 948 800 020 prípadne zaslaním e-mailu na podpora@dajanarodriguez.sk. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

V akom stave je moja objednávka?

O stave Vašej objednávky budete informovaný prostredníctvom e-mailu. Ak ste zaregistrovaný vo vernostnom programe, môžete tam sledovať aj stav svojej objednávky. Ak neviete zistiť stav Vašej objednávky, kontaktujte zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 948 800 020 alebo e-mailom podpora@dajanarodriguez.sk. Infolinka je dostupná od 7:00 do 19:00. 

Ako mám postupovať, keď mám problém s vytvorením objednávky?

V prípade akýchkoľvek problémov kontaktujte zákaznícku podporu telefonicky +421 948 800 020 alebo e-mailom podpora@dajanarodriguez.sk. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

Ako môžem zmeniť svoju objednávku?

Závisí to od aktuálneho stavu produktu vo Vašej objednávke, t.j. či je skladom, v akom výrobnom štádiu sa nachádza, atď. Kontaktujte našu zákaznícku podporu telefonicky +421 948 800 020 alebo e-mailom podpora@dajanarodriguez.sk. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

Zadal som omylom rovnakú objednávku dvakrát, ako mám postupovať?

Kontaktujte našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 948 800 020 alebo e-mailom na podpora@dajanarodriguez.sk. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

Ako môžem zrušiť či zmeniť objednávku?

Záleží v akom stave je Vaša objednávka. Kontaktujte našu zákaznícku podporu telefonicky na čísle +421 948 800 020 alebo e-mailom na podpora@dajanarodriguez.sk. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

Vyrábate kabelky aj v iných farebných prevedeniach, ako sú dostupné na eshope?

Na našom eshope ponúkame množstvo farebných prevedení, ktoré sú súčasťou našich kolekcií.  Pre kolekciu Bohemian, ktorá je farebne najrozmanitejšia, sú definované sezónne farby dostupné k objednaniu. V prípade, že produkt o ktorý máte záujem je momentálne nedostupný, poskytujeme službu informovania emailom o možnom objednaní prostredníctvom kolónky "Sledovať dostupnosť". V prípade otázok nás môžete kontaktovať prostredníctvom infolinky +421 948 800 020 alebo emailom podpora@dajanarodriguez.sk

Súčasťou našej ponuky sú aj limitované kusy, ktoré nájdete na našom eshope v sekcii limitky, prípadne sú prezentované na našich sociálnych sieťach Instagram a Facebook. 

Nie, kabelky takto na zákazku nevyrábame z viacerých dôvodov. Máme v ponuke viac ako 30 vlastných modelov a tie v nespočetnom množstve farieb a prevedení. Vytvoriť nový strih je časovo veľmi náročné, treba ho presne navrhnúť, spraviť prototyp, odskúšať, vychytať chybičky a až potom sa ušije kus, ktorý Vám môžeme ponúknuť. Ďalším dôvodom je fakt, že nie sme zákazková výroba, vyrábame len naše modely, ktoré si sami navrhujeme a ktoré korešpondujú s našim dizajnom.

Je možné vybrať si na kabelke kovanie?

V prípade, že je takáto možnosť pri produkte k dispozícií, môžete si vybrať strieborné alebo zlaté kovanie. Táto možnosť sa aktuálne týka kolekcie Bohemian.

V prípade, že takáto možnosť pri produkte nie je k dispozícií, nie je možné kovanie zmeniť. Týka sa to aktuálne dostupných vyšívaných kolekcií – Srdce Európy, Primavera, Aurora, Artemis, Iris a Peony.

Máte v ponuke aj darčekové poukazy? Ak áno, v akých hodnotách?

Áno, máme v ponuke aj darčekové poukazy v rôznych hodnotách – 50€, 100€, 150€, 200€ a 300€ a formách. Poukazy nájdete v samostatnej sekcii nášho e-shopu tu. Náš tlačený darčekový poukaz obdržíte v podobe krásnej kartičky, zabalenej v luxusnej obálke.  V prípade, že potrebujete darčekový poukaz čo najskôr, odporúčame zakúpiť jeho elektronickú formu, ktorý Vám bude odoslaný na email a môžete si ho doma vytlačiť. Poukaz je možné použiť jednorazovo, nie je možné ho zameniť za hotovosť a z poukazu sa nevydáva. Platnosť poukazu je jeden rok od vystavenia.

Kde a ako viem uplatniť darčekový poukaz?

Každý darčekový poukaz obsahuje unikátny kód, ktorý je možné použiť pri nákupe v jednej z našich kamenných predajní alebo prostredníctvom eshopu www.dajanarodriguez.sk. V prípade nákupu cez eshop www.dajanarodriguez.sk sa unikátny kód uplatňuje v "sumári košíka", kde bude hodnota darčekového poukazu automaticky odpočítaná. Pri nákupe v kamennej predajni odovzdáte darčekový poukaz, respektíve kód elektronického poukazu obsluhujúcemu personálu, ktorý upraví konečnú sumu objednávky. V prípade kombinovania darčekového poukazu s inou zľavou je potrebné vopred kontaktovať našu zákaznícku podporu na infolinke +421 948 800 020 alebo prostredníctvom emailu podpora@dajanarodriguez.sk.

Ako tovar balíte?

Ak ste si zadali dodanie kuriérom, prípadne osobný odber v Packete, balíme všetko do bielych krabíc označených našim logom. V krabici sa nachádza tovar v ochrannom vrecúšku. Každé balenie obsahuje obálku, v ktorej sa nachádza poďakovací list s informáciou o starostlivosti o výrobok.

Ak ste si zadali osobný odber, tovar balíme do papierových tašiek označených našim logom. V taške sa nachádza tovar v ochrannom vrecúšku. Každé balenie obsahuje obálku, v ktorej sa nachádza poďakovací list s informáciou o starostlivosti o výrobok.

Ak ste si priplatili za darčekové balenie (platí pri zaslaných, aj osobne prevzatých objednávkach), Vaša objednávka bude zabalená v bielom darčekovom boxe označenom našim logom. Každé darčekové balenie obsahuje ochranné vrecúško, obálku, v ktorej sa nachádza poďakovací list s informáciou o starostlivosti o výrobok. Vo vnútri boxu bude objednaný tovar previazaný saténovou mašľou.