Objednávka a dostupnosť tovaru

Ako si môžem objednať tovar?

Tovar si môžete objednať na našom e-shope www.dajanarodriguez.sk, v našich kamenných predajniach – v Partizánskom alebo v Bratislave podľa otváracích hodín https://dajanarodriguez.sk/kontakt , alebo cez infolinku +421 948 800 020. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

Dá sa u vás objednať tovar aj telefonicky?

Áno dá. Pokiaľ máte problémy s objednávkou na e-shope tak nás kontaktujte cez našu infolinku +421 948 800 020 a radi Vám pomôžeme s objednaním tovaru. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

Môžem si kabelku prísť pozrieť naživo alebo ju kúpiť priamo v kamennej predajni?

Áno! Máme dve kamenné predajne - v Partizánskom alebo v Bratislave. Ďalšie informácie nájdete na stránke https://dajanarodriguez.sk/kontakt.

Môžem prísť do predajne aj v inom čase, ako máte uvedené na internete?

V Partizánskom Áno, môžete prísť aj mimo otváracích hodín, avšak v tomto prípade je potrebné sa vopred dohodnúť a potvrdiť termín. Stačí zavolať na infolinku +421 948 800 020. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

Sú k dispozícií všetky kabelky, ktoré máte na eshope aj v predajni?

Nemusí to tak byť. Snažíme sa, aby boli k dispozícií v predajniach všetky modely z každej kolekcie na ukážku, avšak nie vždy sa to z kapacitných a výrobných dôvodov dá uskutočniť. Dostupnosť je možné si overiť pri danom produkte na eshope alebo nás kontaktovať cez našu infolinku +421 948 800 020 prípadne zaslaním e-mailu na podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

V akom stave je moja objednávka?

O stave Vašej objednávky budete informovaní prostredníctvom e-mailu. V prípade, že ste zaregistrovaný vo vernostnom programe, stav Vašej objednávky si môžete sledovať aj tam. V prípade, že sa Vám nedarí zistiť stav vašej objednávky kontaktujte zákaznícku podporu telefonicky na čísle +421 948 800 020 alebo e-mailom podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

Mám problém so zadaním svojej objednávky

V prípade akýchkoľvek problémov kontaktujte zákaznícku podporu telefonicky +421 948 800 020 alebo e-mailom podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

Ako môžem zmeniť svoju objednávku?

Záleží v akom stave je Vaša objednávka. Kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu telefonický +421 948 800 020 alebo e-mailom podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

Zadal som omylom rovnakú objednávku dvakrát, ako mám postupovať?

Kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu telefonicky na čísle +421 948 800 020 alebo e-mailom na podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

Ako môžem zrušiť či zmeniť objednávku?

Záleží v akom stave je Vaša objednávka. Kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu telefonicky na čísle +421 948 800 020 alebo e-mailom na podpora@dajanarodriguez.com. Infolinka je dostupná v čase od 07:00 do 19:00.

Vyrábate kabelky aj v iných farebných prevedeniach, ako sú dostupné na eshope?

Nie, niektoré farby sú však dostupné sezónne. Ak bude produkt nedostupný tak si v políčku sledovať dostupnosť môžete zadať váš email a pri jeho opätovnom naskladnení vás budeme informovať.

Nie, kabelky takto na zákazku nevyrábame z viacerých dôvodov. Máme v ponuke viac ako 30 vlastných modelov a tie v nespočetnom množstve farieb a prevedení. Vytvoriť nový strih je časovo veľmi náročné, treba ho presne navrhnúť, spraviť prototyp, odskúšať, vychytať chybičky a až potom sa ušije kus, ktorý Vám môžeme ponúknuť. Ďalším dôvodom je fakt, že nie sme zákazkové krajčírstvo, vyrábame len naše modely, ktoré si sami navrhujeme a ktoré korešpondujú s našim dizajnom.

Je možné vybrať si na kabelke kovanie?

V prípade, že je takáto možnosť pri produkte k dispozícií, môžete si vybrať buď strieborné alebo zlaté kovanie

V prípade, že takáto možnosť pri produkte nie je k dispozícií, nie je možné kovanie zmeniť – väčšinou sa to týka vyšívaných kolekcií – Srdce Európy, Princessa, Primavera, atď.

Máte v ponuke aj darčekové poukazy? Ak áno, v akých hodnotách?

Áno, máme k dispozícií aj darčekové poukazy v rôznych hodnotách – 50€, 100€, 150€, 200€, 300€ a 500€. Poukazy nájdete v samostatnej sekcii nášho e-shopu https://dajanarodriguez.sk/c/darcekove-poukazy . Poukaz vám vieme poslať buď elektronicky na e-mail alebo vám ho pošleme na adresu, prípadne si ho môžete vyzdvihnúť v našich predajniach. Poukaz je možné použiť jednorazovo a nie je možné ho zameniť za hotovosť. Poukazy je možné uplatniť aj na e-shope aj v našich predajniach. Poukaz treba uplatniť do 1 roka od jeho vydania.

Kde a ako viem uplatniť darčekový poukaz?

V sume darčekového poukazu si môžete následne zakúpiť výrobky značky Dajana Rodriguez a to prostredníctvom nášho e-shopu alebo v našich kamenných predajniach. Darčekový poukaz je platný jeden rok od jeho vydania. Uplatňuje sa pomocou kódu, ktorý je umiestnený na jeho zadnej strane. Môžete si zakúpiť klasický poukaz, ktorý Vám pošleme na adresu alebo osobne odovzdáme na predajni. Náš darčekový poukaz obdržíte v podobe krásnej kartičky, zabalenej v luxusnej obálke. V prípade, že potrebujete darčekový poukaz čo najskôr môžeme vám ihneď po nákupe zaslať jeho elektronickú formu, ktorú si sami doma vytlačíte.

Ako tovar balíte?

Ak ste si zadali dodanie kuriérom, balíme všetko do bielych krabíc označených našim logom. V krabici sa nachádza tovar v ochrannom vrecúšku. Každé balenie obsahuje zapečatenú obálku, ktorá obsahuje poďakovací list a informáciu o starostlivosti o výrobok.

Ak ste si zadali osobný odber, tovar balíme do papierových tašiek označeným našim logom. V taške sa nachádza tovar v ochrannom vrecúšku. Každé balenie obsahuje zapečatenú obálku, ktorá obsahuje poďakovací list a informáciu o starostlivosti o výrobok.

Ak ste si priplatili za venovanie (platí pri zaslaných, aj osobne prevzatých objednávkach), Vaša objednávka bude zabalená v bielej krabici označenej našim logom. Každé balenie obsahuje zapečatenú obálku, ktorá obsahuje poďakovací list a informáciu o starostlivosti o výrobok. Vo vnútri bude objednaný tovar zabalený so saténovou mašľou a s pripnutou kartičkou s venovaním.