Vrátenie a reklamácia

Ako mám postupovať pri reklamácií tovaru?

V prípade reklamácie tovaru, je potrebné vyplniť uvedený reklamačný formulár. Reklamačný formulár pošlite e-mailom na podpora@dajanarodriguez.sk alebo ho môžete poslať spolu s reklamovaným tovarom v jednej zásielke. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu: Víťazná 181/42, 958 04, Partizánske - Veľké Bielice Slovensko. Alebo nám reklamovaný tovar môžete priniesť do jednej z našich predajní osobne.

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?

Ak chcete svoj tovar vrátiť, treba tak urobiť v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar musí byť nepoškodený a bez známok akéhokoľvek používania. Pri vrátení tovaru je potrebné vyplniť Formulár k odstúpeniu od kúpnej zmluvy. Vyplnený formulár pošlite e-mailom na podpora@dajanarodriguez.sk alebo ho môžete poslať spolu s vráteným tovarom v jednej zásielke. Vrátený tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu: Víťazná 181/42, 958 04, Partizánske - Veľké Bielice Slovensko. Alebo nám vrátený tovar môžete priniesť do jednej z našich predajní osobne.

Kto znáša náklady na poštovné v rámci vrátenia / reklamácie tovaru?

Náklady spojené s vrátením alebo reklamáciou znáša kupujúci. Tovar viete vrátiť alebo reklamovať aj osobne na predajni.

Akým spôsobom vám mám poslať reklamovaný / vrátený tovar?

Reklamovaný alebo vrátený tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu: Víťazná 181/42, 958 04, Partizánske - Veľké Bielice Slovensko. Alebo nám reklamovaný alebo vrátený tovar môžete priniesť do jednej z našich predajní osobne.

Kurier mi priniesol viditeľne poškodený balík. Čo mám robiť?

V prípade, že vám kuriér donesie poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. Následne kontaktujte náš zákaznícky servis na +421 948 800 020 alebo nám napíšte na podpora.

V prípade, že sa mi kabelka pokazí – odpadne logo, pokazí sa zips a pod. je možné kabelku reklamovať?

Samozrejme, kabelku je možné poslať nám na reklamáciu. V tomto prípade je potrebné nám kabelku/popruh poslať spolu s reklamačným protokolom do centrály a my sa na daný produkt pozrieme. V prípade, že zákazník nám pošle fotografie, nikdy sa nemôžeme vyjadrovať na základe fotografii alebo popisu v telefóne. Musíme daný model vidieť naživo. Zákazníkom ponúkame aj pozáručný servis, avšak ten je spoplatnený.