💥Black Friday -30% na všetko s kódom BF30! Ponáhľaj sa - zásoby sa rýchlo míňajú! 💥

Vrátenie a reklamácia

Ako mám postupovať pri reklamácií tovaru?

V prípade reklamácie tovaru je potrebné vyplniť reklamačný protokol -  stiahnuť reklamačný protokol. Vyplnený reklamačný protokol je potrebné poslať spolu s reklamovaným tovarom v jednej zásielke. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu: Dajana Rodriguez, Víťazná 181/42, 958 04, Partizánske - Veľké Bielice Slovensko alebo nám reklamovaný tovar môžete priniesť do jednej z našich predajní osobne. Pre viac informácii kontaktujte našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle 0650 960 525 alebo cez email podpora@dajanarodriguez.sk.

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?

Ak chcete svoj tovar vrátiť, treba tak urobiť v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar musí byť nepoškodený a bez známok akéhokoľvek používania. Pri vrátení tovaru je potrebné vyplniť formulár k odstúpeniu od kúpnej zmluvy - stiahnuť formulár k odstúpeniu od kúpnej zmluvy. Vyplnený formulár pošlite e-mailom na podpora@dajanarodriguez.sk alebo ho môžete poslať spolu s vráteným tovarom v jednej zásielke. Vrátený tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu: Dajana Rodriguez, Víťazná 181/42, 958 04, Partizánske - Veľké Bielice Slovensko. Vrátený tovar nám spolu s formulárom k odstúpeniu od kúpnej zmluvy môžete priniesť do jednej z našich predajní aj osobne.

Kto znáša náklady na poštovné v rámci vrátenia / reklamácie tovaru?

Náklady spojené s vrátením alebo reklamáciou znáša kupujúci. Tovar viete vrátiť alebo reklamovať aj osobne na predajni.

Kuriér mi priniesol viditeľne poškodený balík. Čo mám robiť?

V prípade, že Vám kuriér odovzdal poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. Následne kontaktujte náš zákaznícky servis na telefónnom čísle 0650 960 525 alebo nám napíšte email  na podpora@dajanarodriguez.sk.

V prípade, že sa mi kabelka pokazí – odpadne logo, pokazí sa zips a pod., je možné kabelku reklamovať?

Samozrejme, produkt je možné poslať nám na reklamáciu. V tomto prípade je potrebné nám reklamovaný produkt poslať spolu s vyplneným reklamačným protokolom - stiahnuť reklamačný protokol do centrály a naše reklamačné oddelenie sa k danej reklamácii vyjadrí. Zákazníkom ponúkame aj pozáručný servis. V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle 0650 960 525 alebo cez e-mail podpora@dajanarodriguez.sk.

Košík
Vitajte!
Už máš vytvorený účet?
Prihlás sa
User plus

Vytvorte si účet, zbierajte body za nákupy a získajte exkluzívne výhody v ELITE LOYALTY CLUBE

Purple gift
10 bodov za každé minuté 1€
Purple gift
Narodeninová zľava
Purple gift
Prednostný prístup k zľavám
Purple gift
Zámena bodov za výhody