Zákaznícka podpora: Vrátenie a reklamácia

Ako mám postupovať pri reklamácií tovaru?

V prípade reklamácie tovaru je potrebné vyplniť reklamačný protokol -  stiahnuť reklamačný protokol. Vyplnený reklamačný protokol je potrebné poslať spolu s reklamovaným tovarom v jednej zásielke. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu: Dajana Rodriguez, Víťazná 181/42, 958 04, Partizánske - Veľké Bielice Slovensko alebo nám reklamovaný tovar môžete priniesť do jednej z našich predajní osobne. Naši zákazníci môžu priniesť reklamáciu na akékoľvek odberné miesto Packety, kde stačí nahlásiť náš ID kód 94669334 a spoločnosť Packeta nám reklamáciu doručí priamo do centrály. Pre viac informácii kontaktujte našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle 0232 180 007 alebo cez email podpora@dajanarodriguez.sk.

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?

Ak chcete svoj tovar vrátiť, treba tak urobiť v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar musí byť nepoškodený a bez známok akéhokoľvek používania. Pri vrátení tovaru je potrebné vyplniť formulár k odstúpeniu od kúpnej zmluvy - stiahnuť formulár k odstúpeniu od kúpnej zmluvy. Vyplnený formulár pošlite e-mailom na podpora@dajanarodriguez.sk alebo ho môžete poslať spolu s vráteným tovarom v jednej zásielke. Vrátený tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu: Dajana Rodriguez, Víťazná 181/42, 958 04, Partizánske - Veľké Bielice Slovensko. Vrátený tovar nám spolu s formulárom k odstúpeniu od kúpnej zmluvy môžete priniesť do jednej z našich predajní aj osobne.

Kto znáša náklady na poštovné v rámci vrátenia / reklamácie tovaru?

Náklady spojené s vrátením alebo reklamáciou znáša kupujúci. Tovar viete vrátiť alebo reklamovať aj osobne na predajni.

Kuriér mi priniesol viditeľne poškodený balík. Čo mám robiť?

V prípade, že Vám kuriér odovzdal poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. Následne kontaktujte náš zákaznícky servis na telefónnom čísle 0232 180 007 alebo nám napíšte email na podpora@dajanarodriguez.sk.

V prípade, že sa mi kabelka pokazí – odpadne logo, pokazí sa zips a pod., je možné kabelku reklamovať?

Samozrejme, produkt je možné poslať nám na reklamáciu. V tomto prípade je potrebné nám reklamovaný produkt poslať spolu s vyplneným reklamačným protokolom - stiahnuť reklamačný protokol do centrály a naše reklamačné oddelenie sa k danej reklamácii vyjadrí. Zákazníkom ponúkame aj pozáručný servis s platným cenníkom pozáručných opráv. V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle 0232 180 007 alebo cez e-mail podpora@dajanarodriguez.sk.

Ostatné kategórie

Späť na zákaznícku podporu
Košík
Personalizácia
Vitaj!

Prihlás sa alebo zaregistruj sa a získaj prístup k svojim objednávkam, želaniam a exkluzívnym výhodám.

User plus

Vytvor si účet, zbieraj body za nákupy a získajte exkluzívne výhody v ELITE LOYALTY CLUBE

získavanie bodov za každé minuté €
prednostný prístup k novým kolekciám
Elite Loyalty Club Limitky
zámena bodov za výhody a zľavy
narodeninová zľava
prístup k odmenám
List želaní